درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲ گزینه برای سرپرستی تیم استقلال| پاشازاده محتمل‌تر از همه نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

مجیدی: پول و زمین تمرین نداریم| استقلال برای قهرمانی وارد می‌شود

  • کد خبر: ۸۳۱۶۹
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
مجیدی: پول و زمین تمرین نداریم| استقلال برای قهرمانی وارد می‌شود
فرهاد مجیدی عزمش را جزم کرده استقلال را برای قهرمانی وارد لیگ بیست و یکم کند، اما سرمربی استقلال درعین حال از فقدان برخی امکانات پرده برداشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال لیگ بیست و یکم به کدام سمت و سو می‌رود؟ آیا می‌شود به قهرمانی این تیم بعد از ۸ سال ناکامی امیدوار بود؟ آیا استقلال به آن خواسته‌ای که در ذهن هوادارانش است خواهد رسید؟ فرهاد مجیدی در تازه‌ترین صحبت‌های خود درحالی که دوباره به همان مشکلات همیشگی تیمش اشاره کرده (پول و زمین تمرین)، اما نسبت به قهرمانی استقلال هم چندان نا امید نیست. مجیدی حرف‌هایی به زبان آورده که مشخص نیست که حقیقتا می‌شود به قهرمانی استقلال در این فصل دل بست یا خیر؟! وقتی سرمربی استقلال همچنان از نگرانی‌های خود بابت زمین تمرین و پول می‌گوید این بدان معنا است که هنوز مشکلات دراین باشگاه برطرف نشده و مدیریت جدید نتوانسته کار بزرگی برای این باشگاه انجام دهد. حرف‌های فرهاد شنیدنی است: «برای لیگ بیست و یکم تصمیم گرفتیم تیم نسبتا جوانی را آماده کنیم. با توجه به بازی با الهلال نتوانستیم به آن شکل مطلوب تمرین کنیم، ولی خود را به خوبی آماده لیگ کرده‌ایم. بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و چند اسم دیگر هم به باشگاه داده‌ام تا انشاالله جذب شوند.»

مجیدی درادامه حرف‌هایش به همان مشکل همیشگی که گریبان استقلال را گرفته اشاره دارد: «یکی از مشکلات فعلی ما بحث امکانات زمین تمرینی و مسایلی از این دست است. الان مسئله مالی از دغدغه بازیکنان است. از همه بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید که بدون دریافتی و با تمام وجود تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما در این مدت مشکلات زیادی داشتیم و در یک جمله می‌توانم بگویم که اتفاقات گذشته در خور نام استقلال نبود. به بازیکنانم هم گفته‌ام که هواداران توقع قهرمانی دارند. مطمئنم با مدیریت جدید این اتفاق رقم می‌خورد و امسال ما مصمم به موفقیت هستیم. امسال تلاش بیشتری برای استقلال می‌کنم و این حق هواداران است که بتوانیم به قهرمانی برسیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->